Usein kysytyt kysymykset
Kategoria
Usein kysytyt kysymykset
- Tilausta emme voi muuttaa tai peruuttaa, sillä alamme valmistella sitä heti maksun saatuamme. Jos tilausta ei vielä ole lähetetty, kirjoita meille mahdollisimman nopeasti sähköpostitse [email protected] – jos ehdimme, autamme. Jos lähetys on jo matkalla, voit palauttaa sen saatuasi.
- Tarkista lähetyksen seurantatiedot sähköpostiviestistä. Ellei lähetys ilmaannu toimitettuna kolmen työpäivän kuluessa lähettämisestä – ota yhteyttä meihin [email protected].
- Heti, kun saamme maksusi, lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse. Ellei viestiä näy, tarkista mainos- tai roskapostilokerosi (SLAM).
- Jos tilattu lähetys ei vastaa tilaustasi? Ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse +358 94 272 6607 (ma–pe klo 09.00–21.00).
- Pyydämme kovasti anteeksi vaivannäköä! Kirjoita meille sähköpostitse [email protected] kahden arkipäivän kuluessa vastaanottamisesta ja liitä vahingoittuneen tuotteen valokuva mukaan – ratkaisemme ongelman mahdollisimman nopeasti.
- Jos et ole tyytyväinen toimitettujen helposti pilaantuvien tuotteiden, kuten lyhyen säilyvyysajan omaavien elintarvikkeiden ja juomien, laatuun, mukaan lukien tuotteet, jotka on säilytettävä jääkaapissa valmistajan ohjeiden mukaan, sinun tulee ottaa yhteyttä meihin viimeistään 72 tunnin kuluessa toimituksesta. Ilmoittaessasi huonolaatuisesta tuotteesta, on liitettävä kuva vastaanotetusta viallisesta tuotteesta.
- Merkitse tilauksen tietoihin ”Ostan yrityksenä”, syötä yrityksen laskutustiedot, lasku laaditaan automaattisesti kirjautumistililläsi tilauksen esittämisen jälkeen.